Εσύ αποφασίζεις ποιά είναι η καλύτερη!
Εγγραφή στη Winmasters

Ο Μπέχερ εξηγεί το concept των Simulated Reality αγώνων

Την περασμένη εβδομάδα η Sportradar ανακοίνωσε την κυκλοφορία των Simulated Reality αγώνων, οι οποίοι προσφέρουν στους παίκτες μία νέα κατηγορία για στοίχημα με όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές προσομοιώσεις των αληθινών αγώνων.

Ο Βέρνερ Μπέχερ, διευθυντής της Sportradar στις ΗΠΑ μίλησε στο SBCnews για το «ταξίδι» μέχρι το λανσάρισμα αυτής της καινοτόμου ιδέας και το γεγονός πως η υπηρεσία κυκλοφόρησε στην πιο κρίσιμη στιγμή της βιομηχανίας.

Μπορείτε να εξηγήσετε το concept των Simulated Reality αγώνων και πως αυτή η τεχνολογία θα βελτιωθεί ώστε να επαναπροσδιορίσει το sportsbook πορτφόλιο;

«Είχαμε αυτή την ιδέα για αρκετό καιρό, αλλά τώρα είναι το κατάλληλο timing για να κυκλοφορήσουμε το προϊόν, γνωρίζοντας πως έχουμε τη βάση των δεδομένων, την τεχνολογία και το ταλέντο για να αναπτύξουμε την υπηρεσία τόσο γρήγορα εν μέσω πρωτόγνωρων συνθηκών για τη στοιχηματική βιομηχανία και όλο τον πλανήτη συνολικα.

H Simulated Reality υπηρεσία είναι ολοκληρωτικά βασισμένη σε Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και αλγόριθμους. Συνεχίζει να μαθαίνει και να προσαρμόζεται χάρη στα τα συστήματα που χρησιμοποιούμε και τα εκατομμύρια δεδομένα που έχουμε συγκεντρώσει σε αυτά τα 20 χρόνια λειτουργίας μας. Έτσι μας επιτρέπεται να δημιουργήσουμε ένα προϊόν, το οποίο προσφέρει στους φιλάθλους την ίδια εμπειρία που θα βίωναν αν έβλεπαν και στοιχημάτιζαν σε έναν αληθινό αγώνα. Οι ίδιες ομάδες, στην ίδια ημερομηνία, στις ίδιες ώρες και με όλες τις στοιχηματικές αγορές που θα έβρισκε κανείς για τον πραγματικό αγώνα.

Έχουμε προσθέσει όλες τις ΑΙ δυνατότητές μας όχι μόνο για να αναλύουμε, αλλά και να δημιουργούμε δεδομένα σε προτάσεις από την ΑΙ μηχανή. Κανονικά συλλέγουμε πληροφορίες από χιλιάδες αληθινά παιχνίδια, έπειτα η ΑΙ αναλύει τα δεδομένα που έρχονται και υπολογίζει τις καλύτερες αγορές και αποδόσεις. Με τη Simulated Reality παράγουμε δεδομένα για τους εαυτούς μας από την ΑΙ μηχανή, κάτι το οποίο είναι εντελώς καινούριο στη βιομηχανία μας.

Όλο το ιστορίκό μας και στα στατιστικά από εκατομμύρια αθλητικά γεγονότα βοηθούν να δημιουργηθεί ένα μοντέλο με ανυπολόγιστο αριθμό από δεδομένα. Προσφέρουμε στην ΑΙ μηχανή όλες τις πληροφορίες, κατηγορίες και φίλτρα και μετά μέσα στο Simulated Reality προϊόν η μηχανή επιλέγει τις καλύτερες φάσεις, που θα ταίριαζαν σε κάθε στιγμή του αγώνα. Αυτό δεν μπορεί να γίνει χειροκίνητα, γι αυτό χρειάζεται να προπονήσουμε την ΑΙ μηχανή. Έτσι δημιουργείται έναν τεράστιος αριθμός από διαφορετικές καταστάσεις, αποτελέσματα και gameplays για να δημιουργηθούν παρόμοιες, αλλά εντελώς απρόβλεπτες αλληλουχίες στο νέο προϊόν που προσφέρουμε στους φιλάθλους.

Η ΑΙ μηχανή ψάχνει για ιστορικά παιχνίδια με παρόμοιες συνθήκες και αποδόσεις και ανάλογα με το παιχνίδι, αφήνει την RNG να αποφασίσει τι θα συμβεί στη συνέχεια. Η μηχανή αναγνωρίζει κατάλληλες αλλά εντελώς απρόβλεπτες αλληλουχίες.»

Μπορείτε να περιγράψετε την ανάπτυξη των simulated reality αγώνων από την αρχική ιδέα ως την επίσημη κυκλοφορία τους; 

«Η ιδέα έγινε απτή και «χαρτογραφήθηκε» την Τετάρτη 25 Μαρτίου από συναδέλφους στο αυστριακό τμήμα. Την Πέμπτη πραγματοποιήσαμε meeting, αναπτύξαμε περαιτέρω το concept και επικοινωνήσαμε με το τμήμα της AI. Την Παρασκευή συμφωνήσαμε ότι θα έχουμε ένα πρωτότυπο έτοιμο την 1η του Απρίλη για να το τεστάρουμε και να το βελτιστοποιήσουμε πριν την κυκλοφορία του το Σαββατοκύριακο.

Στην εταιρεία μας έχουμε 2,500 εργαζόμενους που δουλεύουν σε πολλά μέρη στον πλανήτη. Αυτό έχει γίνει ακόμη πιο περίπλοκο τώρα, αφού όλοι εργάζονται από το σπίτι τους. Ήταν μία τεράστια πρόκληση να το υλοποιήσουμε αυτό μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Να  εδραιώσουμε τις διαδικασίες για το software, να αναπτύξουμε το προϊόν, να το τεστάρουμε για κάθε παράμετρο, να το εσωματώσουμε μέσα στα δικά μας data feeds και να το κυκλοφορήσουμε μέσα σε 5 ημέρες»