Στοιχηματικές Ιστοσελίδες Εσύ αποφασίζεις ποιά είναι η καλύτερη!

Εγγραφή στη Winmasters

Οι στοιχηματικές διαφημίσεις δεν θα προβάλλονται σε ανηλίκους στην Αγγλία

Το Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνει μέτρα για να αντιμετωπίσει τον εθισμό των ανθρώπων, και κυρίως των νέων, στο online στοίχημα. Σε αυτό το πλαίσιο, κινούνται και οι πρόσφατοι κανονισμοί της Ρυθμιστικής ρχής της χώρας. Οι νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες, έχουν την υποχρέωση να φροντίζουν για το κοινό στο οποίο θα εκτίθενται οι διαφημίσεις τους.

Συγκεκριμένα, οι πάροχοι θα πρέπει να αξιοποιήσουν τα κατάλληλα εργαλέια ώστε οι προωθητικές ενέργειές τους, να μην προβάλλονται σε ανηλίκους, με κανένα μέσο. Αρχικά, γίνεται λόγος για ιστοσελίδες, τις οποίες επισκέπτονται άτομα κάτω των 18 ετών. Εκεί λοιπόν, δεν θα είναι επιτρεπτό να τοποθετούνται διαφημιστικά μπάνερ, και άλλοι τύποι διαφημίσεων. στοιχηματικών εταιριών.

Έπειτα, οι κανονισμοό συμπεριλαμβάνουν στις απαγορεύσεις και τα video games. Παιχνίδια που είναι δημοφιλή στα παιδιά, δεν θα φιλοξενούν τέτοιου είδους διαφημίσεις. Μάλιστα, πριν λίγο καιρό η Ρυθμιστική Αχή προχώρησε και σε μια ενέργεια που δείχνει τις προθέσεις της. Συγκεκριμένα, αφαίρεσε μια διαφήμιση της William Hill από το παιχνίδι «New MarioKart 8 Trick».

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια προσελκύουν μεγάλο μέρος των εφήβων και η Αρχή σκοπεύει να εξαλείψει τις στοιχηματικές επιρροές σε αυτά.

Συν τοις άλλοις, διάσημοι ποδοσφαιριστές, και γενικά άνθρωποι, που είναι κάτω των 25 ετών, δεν θα μπορούν να συμμετέχουν σε διαφημιστικές καμπάνιες στοιχηματικών εταιριών. Τα εν λόγω άτομα έχουν σημαντική επίδραση στους νέους και πλέον θα απαγορεύεται να συνδέουν το όνομά τους με εταιρίες στοιχημάτων.

Η δράση επεκτείνεται και στον τομέα των Social Media. Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο οι διαφημίσεις των παρόχων να προβάλλονται σε παιδιά που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Σύμφωνα με τα νέα μετρα, οι εταιρίες οφείλουν να βρουν τον τρόπο ώστε αυτό να σταματήσει.

Οι παραπάνω μεταρρυθμίσεις, θα ισχύουν από τον Απρίλιο του 2019. Να θυμίσουμε, ότι οι στοιχματικές εταιρίες είχαν αποδεχτεί εθελοντικά, την περσινή σεζόν, να μην προωθούν τα προϊόντα τους πριν την έναρξη ποδοσφαιρικών αγώνων. Παρόλα αυτά, μάλλον αυτό δεν ήταν και πολύ αποτελεσματικό, αφού οι φορείς εκμετάλλευσης διαφημίζονται σε εμφανίσεις ομάδων και σε ποδοσφαιρικά στάδια.

Πάντως, η Ρυθμιστική Αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να περιορίσει τον εθισμό των νέων στο στοίχημα. Τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, καθώς τα κρούσματα παρουσιάζουν μείωση. Τώρα, με τη βοήθεια των καινούριων κανονισμών, τα πράγματα μπορούν να πάνε ακόμα καλύτερα.